Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2020

Μάγια

2020...Απίστευτο το πόσο γρήγορα τρέχει ο καιρός. Ξέρω πως χάθηκα και πάλι, αλλά ήταν μία περίεργη περίοδος...μια περίοδος που συνέβησαν πολλά. Σήμερα όμως εδώ δεν είμαι για να σταθώ σ' αυτά, αλλά θέλω να αναφερθώ μόνο στη Μάγια 🐕
Μέσα στις επόμενες ημέρες η μικρούλα μας γίνεται ενός έτους! Όταν την πήραμε ήταν μόλις τεσσάρων εβδομάδων και χωρούσε στη χούφτα μου. Ζύγιζε μόλις 500 γραμμάρια και έπινε γάλα από το μπιμπερό! Η ταχύτητα με την οποία μεγάλωσε και άλλαξε δεν περιγράφεται. Τώρα ζυγίζει πάνω από 13 κιλά, έχει κάνει όλα της τα εμβόλια, έχει μικροτσίπ και έχει κιόλας στειρωθεί!
Όταν στις αρχές του περασμένου Μαρτίου ο Νικόλας μου έδειξε τη φωτογραφία ενός κουταβιού και αφού χωρίς πολλή σκέψη αποφασίσαμε να το πάρουμε, είχα πει πως η οικογένειά μας απέκτησε ένα καινούργιο μέλος. Το αστείο είναι πως το έλεγα αυτό χωρίς να καταλαβαίνω εκείνη τη στιγμή πόσο αληθινό θα γινόταν. Η Μάγια είναι οικογένεια. Δεν είναι απλά ένα κουτάβι μέσα στο σπίτι. Είναι ένα ολοκληρωμένο μέλος με τη δική του προσωπικότητα και τον δικό του ξεχωριστό χαρακτήρα.
Σαν παιδάκι, για πολλά πολλά χρόνια τάιζα γάτες της γειτονιάς και μία/δύο τις είχαμε ξεχωρίσει και είχαμε δεθεί πολύ περισσότερο μαζί τους. Μία μάλιστα είχε γεννήσει δύο φορές στο πατάκι της εξώπορτάς μου! Μεγαλώνοντας όμως, αν κανείς με ρωτούσε τι προτιμώ να έχω, γάτα ή σκύλο, αν και δεν είχαμε ποτέ σκύλο στην οικογένεια, ούτε κάποιος πολύ δικός μου, θα του απαντούσα σκύλο! Για κάποιο λόγο, ανεξήγητο, έτσι ένιωθα! Βέβαια αν μου έλεγε κάνεις πως θα ερχόταν μία εποχή που θα είχα σκύλο μέσα στο σπίτι, θα του έλεγα πως είναι τρελός. Ο κυριότερος λόγος, το γεγονός ότι σαν άτομο με ειδικές ανάγκες, χρειάζομαι βοήθεια εγώ, όχι να φροντίζω και ένα ακόμα ζωντανό πλάσμα. Αρκετά δευτερεύον λόγος, το ότι στο σπίτι μου από μικρός είμαι "ψείρας", θέλω να είναι όλα τακτοποιημένα...Και σαν άνθρωπος με πολλές αγάπες (κινηματογράφος, μουσική, κόμικς) έχω τόσα πολλά αντικείμενα, που μου φαινόταν αδιανόητο ανάμεσα σε αυτά να υπάρχει ένας σκύλος που θα τα "πειράζει". Το πόσο τραγικά λάθος ήμουν, δε λέγεται. Η Μάγια ούτε όταν ήταν μηνών ούτε και τώρα που μεγάλωσε σχετικά, δεν έκανε την παραμικρή ζημιά. Όχι μόνο δεν ασχολήθηκε ποτέ με κάτι μη δικό της, αλλά ούτε καν την καλάθα με τις λιχουδιές της και τα φαγητά της δεν πείραξε ποτέ μόνη της. Ήταν από μικρή και παραμένει εξαιρετικά ήρεμη, ήσυχη! Χωρίς αυτό να σημαίνει πως είναι "κοιμισμένη" 😃 ίσα-ίσα που θα τη χαρακτήριζα "τσαούσα" 😋 και θαρραλέα! Όσο για τη φροντίδα της, είναι πραγματικά παιχνιδάκι...διάθεση και όρεξη να υπάρχει και όλα γίνονται...
Η Μάγια τρελαίνεται να παίζει με τα παιχνίδια της, λατρεύει τα χάδια και τις αγκαλιές, προτιμά να τρώει από το χέρι μου, συνέχεια θέλει να γυρίζει ανάποδα και να μου δείχνει την κοιλιά της, αγαπά το φυστικοβούτυρο, δεν είναι ούτε ελάχιστα λαίμαργη και δείχνει την αγάπη της κάθε λεπτό. Όταν σκύβει το κεφάλι της και το βάζει ανάμεσα στα πόδια μου και κάθεται ακίνητη για να τη χαϊδέψω και μένει εκεί ατελείωτα λεπτά, απλά με κάνει να λιώνω 💟 Παίζει με ενθουσιασμό με τον ανιψιό μου. Δε χωνεύει καθόλου τις γάτες, τους γλάρους και τις μύγες 😋 Απ' το κτηνιατρείο δεν θέλει να περνάει ούτε απ' έξω 😄 και το κομμωτήριο δεν μπορώ να πω πως το συμπαθεί ιδιαίτερα 😀 Θέλει να κοιμάται δίπλα μου. Με κοιτάζει συνέχεια στα μάτια, με αυτό το τεράστιο βλέμμα όλο απορία και με ακολουθεί παντού, παντού όμως. Της αρέσει να κάθεται στο μπαλκόνι, να χαζεύει έξω και να γαβγίζει με τη βροντερή της φωνή κάθε φορά που θα διαισθανθεί κάτι ύποπτο 🐕 Τους ανθρώπους, τους ξένους, με έναν τρόπο μαγικό τους ξεχωρίζει και προσαρμόζει τη συμπεριφορά της διαφορετικά. Όταν λείπω, κάτι που το αποφεύγω, μιας και δεν θέλω να την αφήνω μόνη της, πηγαίνει και ξαπλώνει στο κρεβάτι της. Νιώθει σιγουριά πως θα γυρίσω. Μου έχει κάνει εξαιρετική εντύπωση η εμπιστοσύνη που μας δείχνει, το ότι στην κυριολεξία αφήνει όλη της την ύπαρξη στα χέρια μας...Πόση αθωότητα και πόση αγάπη μπορεί να κρύβει μέσα της!!!
Νιώθω τόσο μα τόσο τυχερός που μπήκε η Μάγια στη ζωή μας 😍 μπήκε στη ζωή μας και μας την άλλαξε, με την καλοσύνη της, την ομορφιά της, την ανιδιοτέλεια της...
💗💝💓💖💟

11 σχόλια:

  1. Καλησπερα Σοφοκλη μου.Πολυ χαιρομαι που η Μαγια πραγματικα σου αλλαξε τη ζωη σου.Τι μουτρακι ομορφο.Δικαια κερδισε τον τιτλο της Μασκωτ.Ναειστε και οι δυο καλα και απολαμβανετε την παρεα σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ πολύ καλησπέρα!!! Όντως κουκλίτσα είναι η μικρούλα μου 🐶 Είναι καταπληκτική συντροφιά και όχι μόνο 😍 Σε ευχαριστώ πολύ πολύ...κι εσύ να σαι πάντα καλά 💟

      Διαγραφή
  2. Σοφοκλή αγαπητέ φίλε καλησπέρα.
    Χαίρομαι τόσο πολύ που είσαι πάλι παρών στη γειτονιά και μάλιστα με ένα τέτοιο θέμα.
    Ξέρεις, διαβάζοντας με προσοχή και συγκίνηση το θέμα σου, είναι σαν παρακολουθούσα ...εμένα!
    Ακριβώς την ίδια διαδρομή στη σχέση μας με τα ζώα έχουμε φίλε. Και εγώ, ως παιδί, μεγάλωσα με γάτες. Είχα μια άριστη σχέση μαζί τους αλλά πάντα προτιμούσα σκύλο στη ζωή μου.
    Όταν στην οικογένειά μας πριν 5 χρόνια ήρθε ο Άρης, το μεγάλο μας σκυλί, σαν τον βρήκα κουτάβι παρατημένο στο δάσος, άλλαξαν όλα στη ζωή μας. Αποκτήσαμε ένα ψυχοπαίδι και γινόμαστε καλύτεροι άνθρωποι κοντά του.
    Σου εύχομαι πάντα να ζεις αυτό το υπέροχο ανεκτίμητο βίωμα φίλε μου.
    Και ειλικρινά χάρηκα που συνέδεσες την επιστροφή σου, ελπίζω μόνιμη, με ένα τέτοιο θέμα.
    Καλησπέρα Σοφοκλή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου πολύ πολύ καλησπέρα σου!

      Ήθελα να επιστρέψω και πάντα έλεγα πως αν τελικά το κάνω σίγουρα πρώτα θα γράψω κάτι για τη Μάγια... Κι έτσι και έγινε...

      Καλές και οι γάτες, πολύ καλές, αλλά πάντα ένιωθα μέσα μου πως το να έχεις σκύλο θα είναι ανώτερο, ακόμη μεγαλύτερη σύνδεση!

      Η λέξη ψυχοπαίδι που είπες περιγράφει άριστα την κατάσταση...Έχεις απόλυτο δίκιο! Έτσι τη νιώθω και εγώ την Μάγια 😍

      Και σε σένα Γιάννη εύχομαι το ίδιο...Όντως ανεκτίμητο αυτό το βίωμα 💟

      Καλό βράδυ εύχομαι και πιστεύω πως θα τα ξαναπούμε 😁

      Διαγραφή
    2. Όχι "πιστεύω θα τα ξαναπούμε"!
      "Θα τα ξαναπούμε" περίμενα να πεις! Άντε! Μην μας ξεχνάς γιατί μας λείπεις. Και πάρε και την Μάγια παρέα.
      Α! κάνε μια σελίδα δική της εδώ στο μπλογκ! Ιδέα σου έδωσα, είδες;
      Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  3. Σοφοκλή μου καλησπέρα
    Καλώς όρισες κοντά μας. Μας έλειψες αλλά με τέτοια παρέα σίγουρα εμείς δεν σου λείψαμε.
    Η Μάγια σου πανέμορφη. Και λογικά νοιώθεις έτσι. Σε καταλαβαίνω απόλυτα. Η δική μας Μάγια έγινε τριών ετών και τη νοιώθω σαν παιδί μας στο σπίτι όχι σκύλο. Μέλος της οικογένειας. Εκείνο επίσης που μου κάνει μεγάλη εντύπωση είναι πώς συννενοούμαστε χωρίς να μιλά. Φοβερή η αγάπη που μας δίνουν τα σκυλα΄κια μας και γι αυτό γινόμαστε καλύτεροι άνθρωποι
    Να τη χαίρεσαι είναι γλύκα
    Καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου καλησπέρα!!
      Μου λείψατε, αλλά η αλήθεια είναι ότι η Μάγια με έκλεψε από πολλά!
      Κούκλα όλο και περισσότερο η Μαγιούλα μου 💟
      Σα παιδί, όπως το είπες... και μάλιστα καλό παιδί 😇
      Έχεις απόλυτο δίκιο, όντως συνεννοούμαστε πολύ καλά...είναι πανέξυπνα!
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ 🤩 και συ να χαίρεσαι την δική σου Μάγια!!!!
      Δεν ήξερα ότι μου έλειπε μια τέτοια αγάπη...🤗
      Καλό μεσημέρι 💟

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα Σοφοκλή μου γνωρίζω εδώ και καιρό την όμορφη Μάγια από τις αναρτήσεις σου στο facebook και δηλώνω κάθε φορά καταγοητευμένος από την χάρη και την ομορφιά της. Σου εύχομαι να σου ζήσει και να την χαίρεσαι χρόνια πολλά 😍🐶 !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή