Παρασκευή 15 Μαρτίου 2019

Μάγια!!!


Πριν από περίπου δύο εβδομάδες ο Νικόλας μου έδειξε μια φωτογραφία ενός κουταβιού! Μου είπε πως το έχει ένας συνάδελφός του, πως είναι χωρισμένο από τη μητέρα του και ότι σκέφτεται μήπως το πάρει. Αρχικά νόμιζα πως μου έκανε πλάκα, αλλά μόλις κατάλαβα ότι το εννοούσε ενθουσιάστηκα! Αμέσως του είπα να κανονίσει τις λεπτομέρειες ώστε να το πάρουμε το συντομότερο δυνατό...και αυτό αφού δεν υπήρχε κοντά του η μητέρα του. Ενθουσιάστηκα τόσο πολύ μάλιστα στην ιδέα του να έχουμε ένα κουτάβι, που πριν το πάρουμε είχα ήδη προμηθευτεί τα πιο απαραίτητα, δηλαδή ένα μπιμπερό και γάλα για κουτάβια σε σκόνη! Έτσι Κυριακή πρωί ξεκινήσαμε και πήγαμε να γνωρίσουμε από κοντά το κουτάβι της φωτογραφίας! Περιττό να σας πω ότι μου έχει κλέψει από τότε μυαλό και καρδιά. Η Μάγια μας είναι το πιο γλυκό κουτάβι του κόσμου! Το όνομά της ήταν απόφαση κοινή και πολύ εύκολη! Είναι τώρα περίπου 6 εβδομάδων και περνάει τις μέρες της πότε σε μένα, στην Καβάλα και πότε στον Νεροφράκτη Δράμας, στο σπίτι του Νικόλα! Έχουμε επισκεφθεί ήδη δύο φορές τον κτηνίατρο και έχω πάρει γι' αυτήν ότι μπορείτε να φανταστείτε. Κουβερτούλα, παιχνίδια, κολάρο, λουρί, πάρκο, βούρτσα, σαμπουάν, νυχοκόπτη, ταυτότητα με το όνομά της, όλων των ειδών τις σκυλοτροφές για κουτάβια και και και...Τα περισσότερα άχρηστα βέβαια μιας και είναι ακόμη τόσο μικρούλα...μόλις 700 γραμμάρια. Το αστείο είναι πως ως θείος ανιψιού αγόραζα πάντα αγορίστικα πράγματα και είναι η πρώτη φορά που ψάχνω για κοριτσάκι! Έχει αλλάξει τόσο πολύ η ζωή μου, η διάθεσή μου τις δύο αυτές εβδομάδες. Σα παιδάκι είχαμε γάτες, φροντίζαμε συγκεκριμένα γάτες της γειτονιάς και μερικές τις είχαμε σε μια πιο "ξεχωριστή" θέση! Γενικότερα όμως το πιο κοντινό σε κατοικίδιο που είχα ποτέ είναι τα τρία μου χρυσόψαρα, που έχω τον τελευταίο χρόνο. Η Μάγια όμως είναι το κάτι άλλο! Είναι η ημίαιμη πριγκίπισσά μας! Είναι μια αίσθηση δέσμευσης που με έχει απογειώσει! Στο βίντεο μπορείτε να δείτε μερικές από τις στιγμές μας μαζί της αυτό τον λίγο καιρό που την έχουμε! Καλό βράδυ εύχομαι σε όλους σας! Πολλά φιλάκια!

Σοφοκλής

29 σχόλια:

  1. Αγάααααααπη μου!
    Τι πανέμορφη σκυλίτσα είναι αυτή;
    Τι πλασματάκι!
    Καλώς την υποδεχτήκατε!
    Θα δεις, θα είναι η πιο καλή παρέα!
    Να μου τη φιλήσεις στη μουσούδα!
    🐕🐶🐩

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κουκλάκι είναι!
      Δε τη χορταίνω!
      Είναι καταπληκτική παρέα, το έχω ήδη καταλάβει!
      Άσε που με έχει κάνει τόσο χαρούμενο 😁 για να μη πω χαζοχαρούμενο 😀
      Ευχαριστώ πολύ πολύ Αρτίστα μου!
      Τα φιλιά τα έδωσα ήδη 😊
      Καλή εβδομάδα εύχομαι!
      🌼

      Διαγραφή
  2. Η Μάγια σκέτη γλύκα... :-) Nα την χαίρεστε!
    Καλά κάνατε και πήρατε σκυλάκι, είναι πολύ καλή παρέα, θα τα δεις.
    Την καλημέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι, είναι η μικρούλα μας!
      Ευχαριστούμε πολύ πολύ!
      Ήταν απόφαση ξαφνική, κάτι που δε το είχα σκεφτεί! Και έχω ενθουσιαστεί!
      Καλή εβδομάδα ❣️
      🌼🐶

      Διαγραφή
  3. Πως να μην σου κλέψει την καρδιά, είναι σκέτη γλύκα!
    Να την χαίρεστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου ευχαριστούμε πολύ πολύ ❣️
      Είναι γλυκιά καραμελίτσα 😁😊
      Καλή εβδομάδα 🌼

      Διαγραφή
  4. να Μας ζησει η Μαγια.θα γινει η μασκωτ των μπλογκερς.φιλακια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ναιιιιι! Είναι φάτσα ανεπανάληπτη!! Να μας ζήσει λοιπόν 😁🐶😊

      Διαγραφή
  5. Αχ η γλυκιά μου η φατσούλα Σοφοκλή !
    Αχ τρελαίνομαι με αυτές τις ψυχούλες! κοίτα την! είναι τόσο μικρή, τόσο χαριτωμένη.
    Φίλε μου να έχετε όμορφες εικόνες μαζί της και πολύ αγάπη.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως το είπες Γιάννη! Ψυχούλες! Δε μπορώ να καταλάβω πως υπάρχουν κάποιοι που τα φέρονται τόσο άσχημα...
      Μέσα σε δύο εβδομάδες έχει γίνει σχεδόν διπλάσια! Η μικρούλα μου!
      Ευχαριστούμε πολύ πολύ 😊🐶
      Καλή εβδομάδα εύχομαι
      🌼

      Διαγραφή
  6. Θα τρελαθώ!!! Τι παιδί είναι αυτο!!! Να σας ζήσει :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκούτσικο πολύ 😁😊😁😊
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ ❣️
      Καλή εβδομάδα εύχομαι
      🌼

      Διαγραφή
  7. πανεμορφη μουσουδιτσα!!!!!!Να τη χαιρεσαι και να την προσεχεις Να εισαι παντα καλα φιλε μου 🌹

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και συ να σαι καλά φίλε μου Γιάννη!
      Ευχαριστούμε πολύ πολύ!
      Καλή εβδομάδα εύχομαι
      🌼

      Διαγραφή
  8. Πω πω πω Σοφοκλή να τη χαρείτε να σας ζήσει να είναι γερή και δυνατή. Όλα τα άλλα θα τα γευτείτε στο έπακρον. Στιγμές απίθανες κοντά της και αγάπη παντοτινή και μεγάλη. Καμιά σχέση με ανθρώπινη αγάπη.
    Στο λέω εγώ που έχω μια σκυλίτσα ημίαιμη επίσης 2 ετών και το όνομά της ξέρεις ποιο είναι;; Δεν θα το πιστέψεις. Μάγια! Και η δική μας Μάγια είναι η αγαπημένη της οικογένειας
    Χάρηκα πολύ Είναι πανέμορφη υπέροχη.
    Να είστε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα σε ευχαριστούμε πολύ πολύ! Κοντεύει μήνας που την έχουμε και είναι απίστευτο αυτό που ζούμε! Το τι χαρά μας δίνει δε λέγεται!! Είναι κουκλίτσα και πολύ πολύ καλή!! Και πόσο γρήγορα μεγαλώνει!!! Μέσα σε δύο εβδομάδες έγινε από 700 γραμμάρια, 1300!!!!
      Πω πω σύμπτωση!!! Μα το Μάγια είναι υπέροχο όνομα! Μόλις μου το πρότεινε ο Νικόλας είπα τέλος, αυτό είναι!! Και σεις να περνάτε πανέμορφα με τη Μάγια σας!! Να είναι πάντα γερή και χαρούμενη!!
      Καλό βραδάκι εύχομαι!
      ❣️🌼

      Διαγραφή
  9. Αξιολάτρευτη η πριγκίπισσα Μάγια!!! Να τη χαίρεστε!!! Να μας λες νέα της!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ πολύ!!!
      Να σαι καλά!
      Θα σας λέω, αμεεεε!
      Καλό βράδυ ❣️
      🌼

      Διαγραφή
  10. Τι όμορφη που ειναι! Μαγια ονομα και πραγμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ναι Χριστίνα μου!! Όπως το είπες 😊🌼🐶❣️
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  11. Πέρασα και απο εδω φιλε μου ν αφησω τις ευχες μου.
    🌹🌹Πασχαλινές δέξου ευχές από την καρδιά βγαλμένες,όλες οι μέρες της ζωής σου να είναι Αναστημένες. Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!!!🌸🌸

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σοφοκλή μου καλή σου μέρα
    Να περάσεις όμορφες γιορτές.
    Εύχομαι καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ⛵ Περασα να σου ευχηθω καλο υπόλοιπο καλοκαιριού να περασεις με υγεία και ομορφες στιγμες ⛵

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Το μήνυμα δεν είναι σπαμ!
    Μπαίνω τυχαία σε μπλόγκ που βρίσκω από φίλους. Έχω δύο βιβλία σε pdf σχετικά με την υγεία που θα σας φανούν πολύ χρήσιμα. Στείλε μου ένα μήνυμα εδώ mihkour@hotmail.com
    Θα τα στείλω ΦΥΣΙΚΑ χωρίς καμία δική σου υποχρέωση ΕΚΤΟΣ από το να τα δώσεις στους γνωστούς σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. 🌟Πέρασα να ευχηθω καλό μηνα να εχουμε με υγεια και χαρες!!!Ειχα λιγο καιρο να ερθω απο εδω.🌟

    ΑπάντησηΔιαγραφή