Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2018

Στιγμές Στο Χρόνο


Τα τελευταία 4 χρόνια, όπως σας είπα, πολλά "έφυγαν" από την καθημερινότητά μου. Κάποια όμως άλλα προστέθηκαν σ' αυτήν. Ένα από αυτά είναι οι συχνές εξορμήσεις, άλλοτε κοντινές και σύντομες και άλλοτε λίγο πιο μακρινές και με μεγαλύτερη διάρκεια. Το να επισκέπτομαι νέα μέρη ή να ξαναπηγαίνω σε μέρη που αγαπώ και πάνω απ' όλα το να συναντώ αγαπημένα πρόσωπα που έχω να δω από κοντά καιρό, με γεμίζει μοναδικά συναισθήματα, με συναρπάζει. Φυσικά σε αυτό συμβάλλει το γεγονός ότι σε κάθε μία από αυτές τις αποδράσεις έχω μαζί μου την καλύτερη παρέα, τον Νικόλα. Γι' αυτό και το κανάλι στο YouTube ονομάζεται Sofoklis & Nicolas. Θα ήταν πραγματικά αδικία να μη τον συμπεριλάβω στο όνομα του καναλιού, καθώς σχεδόν σε όλα τα βίντεο που ανέβηκαν μέχρι τώρα, αλλά και σε αυτά που θα ακολουθήσουν, αποτελεί μέρος τους! Στο παραπάνω βίντεο μπορείτε να δείτε μερικές από τις εικόνες που συναντήσαμε σε κάποια από τα ταξίδια μας. Αν σας αρέσει αυτό που βλέπετε κάντε μια εγγραφή, "διαδώστε" το, θα χαρώ πολύ πολύ! Καλό βράδυ σε όλους σας!

16 σχόλια:

  1. Οι εξορμήσεις κι η καλή παρέα είναι το καλύτερο γιατροσόφι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και για πες... Πώς την κάνω την εγγραφή;
    Ή μάλλον μην πεις.
    Θα το ψάξω και θα το βρω μόνη μου, για να μαθαίνω κιόλας!
    Ε κι αν δεν το βρω, τότε σε ξαναρωτάω και μου λες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πού είσαιΛέβι;... όλα καλά;.... Καλά Χριστούγεννα, καλά να είσαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε καλησπερίζω στον όμορφο χώρο και δικτυακό σπιτικό σου. Είδα ενδιαφέροντα πράγματα και λέω να περνώ τακτικά. Τα ταξίδια είναι ένα κομμάτι που λατρεύω έστω αν για τεχνικούς λόγους δεν τα ζούμε πιο συχνά. Επίσης με μεγάλο ενδιαφέρον είδα ότι γράφεις. Δεν ξέρω αν το συνεχίζεις. Στο εύχομαι όμως.
    Να στείλω τις ευχές μου για Καλά Χριστούγεννα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα! Να σαι καλά! Το blog ήταν καθημερινή μου ασχολία για αρκετά χρόνια...Μετά από ένα αρκετά μεγάλο διάστημα απουσίας, κατάλαβα πως μου έλειψε πολύ, οπότε, αφού "έκρυψα" όλο το παλιό περιεχόμενο, να μαι πάλι! Τις ιστορίες μου, στα άλλα blogs, τις έχω αφήσει για την ώρα...Αφού επέστρεψα όμως εδώ, τίποτα δεν αποκλείω! Καλά Χριστούγεννα να έχουμε και θα τα λέμε!

      Διαγραφή
  5. Μα τί πιο όμορφο από το έχεις μαζί σου μια καλή παρέα στις εξορμήσεις σου?!
    Εγγραφή έχω ήδη κάνει, οπότε θα πω πόοοοσο μου αρέσει το soundtrack του "Ψαλιδοχέρη"! Και η ταινία, ασφαλώς!
    ;-)
    Καλό βραδάκι, Σοφοκλή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το καλύτερο είναι!! Το βασικότερο είναι η παρέα!
      Ο Ψαλιδοχέρης είναι για μένα απλά αριστούργημα 💞
      Και φυσικά σε ευχαριστώ για την εγγραφή!!!
      Καλημέρααα

      Διαγραφή
  6. Και μας μας αρέσει πολλά τούτο οι βόλτες στη Κύπρο μας σε γνωστά και άγνωστα μέρη
    ειδικά να ανακαλύπτουμε νέα μέρη μας αρέσει πολλά
    πηγαίνουμε και μείς δόξα το Θεό
    να μην το αφήσετε να το κάμνετε
    δεν υπάρχει καλύτερο πράμα

    Καλά Χριστούγεννα με υγεία και αγάπη και ωραίες στιγμές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. α και τα ταξίδια Ελλάδα και εξωτερικό μας αρέσουν δόξα το Θεό πηγαίνουμε

      Διαγραφή
    2. Να είμαστε γεροί και να πηγαίνουμε όπου μπορούμε, όπου μας μπαίνει στο μυαλό 🐭🐹 Και η Κύπρος από όσο έχω δει και ακούσει είναι πανέμορφη!

      Διαγραφή
    3. Και φυσικά...Καλά Χριστούγεννα!!! Με υγεία και άφθονα χαμόγελα!!

      Διαγραφή