Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2018

Κάτι Σαν Ημερολόγιο


Ο χρόνος τρέχει με απίστευτη ταχύτητα και μαζί του φέρνει πολλές εκπλήξεις, δυστυχώς όχι όλες ευχάριστες. Φέρνει πολλά αναπάντεχα γεγονότα που τελικά σε αλλάζουν. Σε ωριμάζουν και σε κάνουν να δεις τη ζωή σου αλλιώς. Σε κάνουν να πάρεις δύσκολες, αλλά απαραίτητες αποφάσεις. Σε μένα αυτές οι εκπλήξεις κατάφεραν όμως κάτι σπουδαίο. Να καταλάβω πως είχα χάσει τον εαυτό μου, πως είχα βαλτώσει σε καταστάσεις που πιο πολύ στο μυαλό μου υπήρχαν, παρά στη πραγματικότητα. Έτσι πέταξα αυτά που με κρατούσαν πίσω και άρχισα να θυμάμαι και πάλι το ποιος είμαι, κάτι που μπόρεσα και έκανα τα τελευταία χρόνια με το να απλοποιώ τη ζωή μου, διώχνοντας την υπερβολή και εστιάζοντας κατά κύριο λόγο στο τώρα. Σταμάτησα όλες εκείνες τις αμέτρητες δραστηριότητες που απλά γέμιζαν τη καθημερινότητά και που μόνο άγχος έφερνε η επίτευξή τους και έδωσα προτεραιότητα στα σημαντικά πρόσωπα της ζωής μου, παλιά, αλλά και νέα, καθώς και στο να μοιράζομαι τη ζωή μου και την αλήθεια μου μαζί τους. Μετά λοιπόν από τον θάνατο της μητέρας μου, ένα ατύχημα, δύο χειρουργεία, ένα δικαστήριο, άφθονες επιτροπές, νέες θεραπείες, ατελείωτο ξεκαθάρισμα, κυριολεκτικό και μεταφορικό, νιώθω πιο ήρεμος και σίγουρος από ποτέ. Μάλιστα πολύ πρόσφατα ανέβασα τρία βίντεο στο YouTube, θέλοντας να μοιραστώ μικρά τμήματα της καθημερινότητας μου και των πραγμάτων που αγαπώ. Το παραπάνω βιντεάκι είναι το πρώτο από αυτά, είναι από την αγαπημένη μου Καβάλα και θα ακολουθήσουν κι άλλα, όπως θα ακολουθήσουν και άλλες αναρτήσεις εδώ...Δείτε το βίντεο, αφήστε σχόλια, κάντε αν θέλετε εγγραφή και έρχονται παρακάτω πολλές πολλές εικόνες και μουσικές...Θα χαρώ πολύ...Καλησπέρα σας...Σοφοκλής ή αλλιώς...Leviathan

23 σχόλια:

  1. Καλημέρα Σοφοκλή μου, ωραίες οι εικόνες από την συννεφιασμένη Καβάλα και πραγματικά χαίρομαι που είσαι και πάλι μαζί μας μετά από τόσο καιρό. Εύχομαι καλή αρχή και καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ πολύ καλημέρα !! Να σαι καλά!! Καλώς σας βρήκα και πάλι!! Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  2. Πόσο χαίρομαι που σε ξαναβρίσκω! Χρόνια πάνε! Συλλυπητήρια για τη μητέρα σου...
    Λυπάμαι για τις δοκιμασίες που πέρασες αλλά τελικά αυτές μας κάνουν πιο δυνατούς και βοηθούν να ξαναβρούμε τον χαμένο εαυτό μας. Κι εγώ μια,τέτοια δοκιμασία περνάω τώρα σε νιώθω.
    Να τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Χριστίνα!!! Έτσι είναι όπως το λες...Κουράγιο σου εύχομαι, υπομονή και δύναμη...Θα τα λέμε!

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα αγορίνα. Εύχομαι από εδώ και πέρα να υπάρχουν μόνο καλές εκπλήξεις στην ζωή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!!! Είμαστε αισιόδοξοι και όλα είναι και θα είναι μια χαρά!! Φιλιαααααά! Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  4. Καλώς σε (ξανα) βρίσκω, Σοφοκλή! Πρέπει να ήσουν από τις πρώτες διαδικτυακές μου γνωριμίες, μετά χάθηκες εσύ, μετά εγώ... Ουσιαστικά δεν γνωριστήκαμε ποτέ...
    Συλλυπητήρια για τη μητέρα σου... Ειλικρινά...
    Με όσα διάβασα, νομίζω πως μου δίνεις όντως την εντύπωση ενός συνειδητοποιημένου ατόμου!
    Πολλές φορές νομίζουμε πως έχουμε κάνει αλλαγές, αλλά ουσιαστικά είναι μόνο στη θεωρία! Είναι σπουδαίο να το αναγνωρίζεις αυτό και να περνάς στην πράξη!
    Ελπίζω όλα τα στενάχωρα του παρελθόντος να δώσουν τη σκυτάλη σε ομορφιά!
    Καλό βράδυ!
    (Γιάννα)
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά Γιάννα!!! Καλώς σας ξαναβρήκα! Έχεις δίκιο, γνωριζόμαστε από παλιά!! Ήμουν πάντα ως ένα βαθμό συνειδητοποιημένος, απλά τα τελευταία χρόνια είμαι ακόμη περισσότερο...Πιστεύω πως είναι πολύ σημαντικό να ξέρεις τι ψάχνεις, ποιος είσαι...Όλα γίνονται μετά πιο εύκολα και απλά...Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!
      Πολύ καλό βράδυ εύχομαι 😃

      Διαγραφή
  5. Ζεις σε μια πανέμορφη πόλη!
    Βασικά είμαι κάπως συγκινημένη που με ξαναβρήκες μετά από τόσο καιρό, καθώς ήσουν από τους πρώτους, μετά τον κουμπάρο μου τον Mahler76, που με είχαν επισκεφτεί στο πρώτο μου βλογ, αλλά μετά άλλαξα τη διεύθυνση, την ονομασία του βλογ μου και το όνομα που υπογράφω κι έτσι χαθήκαμε! Έγινε κάτι κι έχασα τις διευθύνσεις των ιστολογίων σου κι έχασα και τη συνέχεια από το Through Hell και δεν ξέρω τελικά αν ολοκλήρωσες ή όχι εκείνη την καταπληκτική ιστορία!
    Αλλά τελικά, μ' έναν τρόπο μαγικό και χωρίς να με αναγνωρίζεις με ξαναβρήκες και θα τα λέμε και πάλι από 'δω και μπρος!
    Και εύχομαι το "από 'δω και μπρος" να είναι γεμάτο όμορφες στιγμές για σένα!
    Καλή σου μέρα Λεβιάθαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ καλησπέρα!!!!!
      Όντως η Καβάλα είναι πολύ όμορφη πόλη!
      Και εγώ είμαι πολύ συγκινημένος και ενθουσιασμένος που επέστρεψα και ξαναβρίσκω όλους εσάς! Έχω προσπαθήσει να επανέλθω πολλές φορές, πρώτη φορά νοιώθω όμως πως ήρθα για να μείνω...
      Τις ιστορίες μου μπορείς να τις βρεις στο πλάι, επάνω και δεξιά...Δυστυχώς η ιστορία με τους μάγους έχει μείνει μισή...
      Φυσικά καταλαβαίνεις πως έχω σκάσει από περιέργεια για το ποια είσαι...ποιο ήταν το πρώτο σου blog... :) :) Θα μου πεις; ε; ε; πλιζζζζζζ! :) Η αλήθεια είναι πάντως πως πιστεύω στη "μαγεία"...και θα τα λέμε αμεεεε!
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!
      Καλό βράδυ εύχομαι!!

      Διαγραφή
    2. Σκεφτόμουν να σε παιδέψω λίγο και να μην σου αποκαλύψω ποια είμαι, αλλά τελικά θα σου πω.
      Όχι όμως εδώ!
      Θα σου στείλω μέιλ, μα όχι τώρα γιατί είμαι έξω και σου γράφω από κινητό!
      Οπότε υπομονή μέχρι αύριο!
      Και ελπίζω να με θυμηθείς!
      Καληνύχτα Λεβιάθαν! 🎈

      Διαγραφή
    3. Είπα πως σα μεγάλος άνθρωπος πια, δεν υπάρχει περίπτωση να θυμηθώ!...αλλά νομίζω ότι κατάλαβα! Νομίζω ξέρω και το όνομα και το blog!! Δε το λέω εδώ φυσικά χιχι!! Καλό μεσημέρι για την ώρα ☃️

      Διαγραφή
    4. Κι εγώ νομίζω ότι κατάλαβες!
      Αλλά θα σιγουρευτούμε όταν διαβάσεις το μέιλ!
      Καλό μεσημέρι! 😊

      Διαγραφή
    5. Ναι ναι ήμουν σίγουρος! Το όνομα το θυμήθηκα αμέσως και το αβαταρ που είχες!! Το ότι διάβαζες τις ιστορίες με βοήθησε! Το όνομα του blog δε μου ερχόταν, αλλά το θυμήθηκα αμέσως από το σχόλιο που μου είπες! Χαίρομαι πολύ πολυυυυ που ξαναβρεθήκαμε!! Όπως κατάλαβες το διάβασα το μέιλ!! Καλό βράδυ 🌃

      Διαγραφή
    6. Το φαντάτηκα ότι θα με θυμόσουν τελικά, γιατί ανταλλάσσαμε επισκέψεις σε κάθε ποστ μας!
      Κι εγώ χαίρομαι πολύ πολύυυυ που ξαναβρεθήκαμε, διότι και είσαι ευγενικός νέος και γράφεις και πολύ ωραία!
      Καλό Σαββατοκύριακο Λεβιάθαν! 😊

      Διαγραφή
    7. Καλή μας συνέχεια λοιπόν!!!! Αυτό το ευγενικός "νέος" πολύ πολύ μου άρεσε! Ευχαριστώ 🐱 Καλό σαββατόβραδο και θα τα λέμε, αμεεε!

      Διαγραφή
  6. Καλησπέρα
    Καλώς ξαναβρεθήκαμε
    Είχα παλιά το μπλογκ ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ {είχα κερδίσει και ένα cd και μια καρφίτσα από σένα}
    μετα από πολλά χρόνια απουσίας πέρσι επέστρεψα με νέο μπλογκ
    σήμερα είδα σχόλιο σου σε ένα μπλογκ που διαβάζω
    και θυμήθηκα το όνομα Λεβιάθαν
    Συγνώμη για την ενόχληση
    ωραίο το βίντεο
    καλές γιορτές να έχουμε
    παω να σε βάλω στα μπλογκ που διαβάζω

    ευχαριστώ
    καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Δελφινάκι!! Αλίμονο, δε σε ξέχασα!!! Να έχουμε καλές γιορτές με υγεία και χαμόγελα!! Να σαι καλά! Καλό μεσημεράκι εύχομαι 😀

      Διαγραφή
  7. Μόλις είδα ένα νέο μέλος στους αναγνώστες Σοφοκλής και Νικόλας, υπόθεσα είσαι εσύ
    καλωσόρισες κι ευχαριστώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. To όνομα σου μου πυροδότησε σειρά συνειρμών και τελικά...θυμήθηκα
    Καλησπέρα Leviathan...όμορφα τα βίντεο μα κι η Καβάλα
    Eύχομαι ότι καλύτερο :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρααα 🐱
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ 💞
      Εύχομαι τα καλύτερα σε όλους μας 🐹

      Διαγραφή