Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2019

Μια Ακόμη Κυριακάτικη Βόλτα


Κυριακή πρωί και το ξυπνητήρι άρχισε να κτυπά από νωρίς, με μέταλ όπως πάντα μελωδίες. Είχαμε προγραμματίσει πρωινή βόλτα στους δρόμους της Καβάλας. Με οδηγό τον γνωστό σας από το YouTuboκάναλο Νικόλα, μιας και εγώ ούτε πατίνι, αλλά και μαζί με τον αγαπημένο μου ανιψιό, τον Χρηστάκο, ξεκινήσαμε!!! Η πορεία μας ήταν σχεδιασμένη με κάθε λεπτομέρεια. Κάπως έτσι προέκυψε το βίντεο που βλέπετε παραπάνω. Από την αρχή της δημιουργίας του καναλιού στο YouTube ήθελα να σας παρουσιάσω μια μικρή περιήγηση στην πόλη μου...και επιτέλους μπορώ να το κάνω! Μπορείτε να πάρετε μια γεύση λοιπόν και σεις από την Καβάλα, τους δρόμους της, την παραλία της, το δημαρχείο, το κάστρο, την παλιά πόλη (Παναγία), τις Καμάρες, το λιμάνι και πολλά πολλά άλλα! Καλή βόλτα σας εύχομαι και μια ακόμη καλύτερη εβδομάδα!

Σοφοκλής


Υστερόγραφο...
Μιας και το κανάλι έχει αρχίσει να αποκτά μια συγκεκριμένη μορφή και δομή, αποφάσισα και έφτιαξα το παρακάτω trailer, που νομίζω πως για την ώρα το περιγράφει μοναδικά...Φιλιά!

45 σχόλια:

  1. Χρόνια έχω να έλθω στην Καβάλα και απόλαυσα τη βόλτα απόψε. Μόνο πες στον Νικόλα μην τρέχει έτσι βρε Σοφοκλή...οι τουρίστες θέλουν αργά να απολαμβάνουν και την παλιά πόλη με τα γραφικά σπίτια και τις καμάρες,ναι; χααχαα
    Μια σύγχρονη πόλη η Καβάλα με όμορφιές πολλές
    Σ'ευχαριστούμε Σοφοκλή και σένα Νικόλα
    Το τραίιλερ ωραιότατο
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μας επισκεφθείς με την πρώτη ευκαιρία τότε!!
      Χεχε...δε τρέχει ο Νικόλας...Απλά το βίντεο στα περισσότερα μέρη του είναι με ταχύτητα επί 2...Να μη ξεφύγουμε στη διάρκεια αμεεε
      Ευχαριστούμε πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια 😊
      Καλό μεσημέρι εύχομαι
      🌼

      Διαγραφή
  2. να περνας παντα ομορφα
    και οτι καλυτερο στο καναλι

    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και συ να περνάς πάντα υπέροχα!
      Ευχαριστούμε πολύ πολύ 😊
      Καλό μεσημέρι και πολλά φιλιά
      🌼

      Διαγραφή
  3. Το trailer το είδα Σοφοκλή. Και απ την αρχή με τράβηξε. Πολύ όμορφο και ξέρεις πως χαίρομαι τις σκηνοθετικές σας δημιουργίες.
    Πάμε τώρα στην Καβάλα:
    Λάβε υπόψη σου ότι δεν έχω έρθει ποτέ.
    Λοιπόν, απόλαυσα μια υπέροχη ολοζώντανη βόλτα, που μου έδωσε ανάγλυφα την εικόνα της ιστορικής και όμορφης πόλης.
    Νικόλα, πραγματικά δείχνει ότι αγαπάτε αυτό που κάνετε και το κάνετε με μεράκι. Ανάγλυφα σε 9' σχεδόν όλη η Καβάλα συμπυκνωμένη σε μια υπέροχη βόλτα.
    Ευχαριστώ απ την καρδιά μου φίλε και συγχαρητήρια.
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το τρέιλερ ήθελα καιρό να το ετοιμάσω...και τώρα πιστεύω ήταν η κατάλληλη στιγμή!
      Σε ευχαριστώ Γιάννη πολύ πολύ 💞
      Όσο για την Καβάλα...σκεφτήκαμε προσεκτικά από που θα περάσουμε και με ποια σειρά, ώστε να δείξουμε όσο το δυνατόν περισσότερα και σε σύντομο σχετικό διάστημα...Σίγουρα η πόλη έχει κι άλλα πολλά σημεία...
      Χαίρομαι που αναφέρεσαι και στον Νικόλα, μιας και χωρίς αυτόν δε θα ήταν δυνατή αυτή η βόλτα!
      Να σαι πάντα καλά Γιάννη μου! Σε ευχαριστούμε πολύ πολύ για άλλη μια φορά 😊
      Καλό βράδυ εύχομαι
      🌼

      Διαγραφή
  4. Τι κάνεις Σοφοκλη; εκείνη η ωραία ιστορία που έγραφες τι γίνεται; θα τη συνεχίσεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίναααα!!!
      Αχ
      Αχ κάτι πρέπει να γίνει και με την ιστορία με τους μάγους...Ίσως όπως μου ήρθε η όρεξη για το blog, μου έρθει και η διάθεση για τη συνέχιση της ιστορίας! Αντε να δούμε...
      Πολλά πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Σοφοκλή μου απήλαυσα την βόλτα στην πραγματικά όμορφη Καβάλα ! Την έχω επισκεφτεί πολλές φορές . Είναι από τις όμορφες πόλεις της Ελλάδας! Αξίζει να την επισκεφτεί κάποιος και να θαυμάσει και τις γύρω περιοχές της. Το τραιιλερ μου άρεσε πάρα πολύ ! Συγχαρητήρια και στο Νικόλα . Να περνάς όμορφα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσάνθη μου χαίρομαι πολύ που σου άρεσε η βόλτα! Είναι από τις όμορφες πόλεις της Ελλάδας...και έχουμε και αρκετές είναι η αλήθεια.
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ και θα μεταφέρω τα συγχαρητήρια στον Νικόλα!
      Να σαι καλά και να περνάς και συ πάντα υπέροχα
      🌼

      Διαγραφή
  6. Ωραία βόλτα!
    Την ευχαριστήθηκα!
    Αλλά ο Χρηστάκος θα έχει μεγαλώσει από τότε που μας είπες, στο παλιό σου βλογ, πρώτη φορά γι αυτόν!
    Καλημέρα Λεβιάθαν! 🎈

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά Αρτίστα μου 😊
      Χαίρομαι!!
      Ο Χρηστάκος έχει κλείσει πια τα 10, με έχει σχεδόν φτάσει στο ύψος 😁
      Και...μυστικό 😛 το blog είναι το ίδιο, απλά όλες οι παλιές αναρτήσεις έχουν μεταφερθεί στο πρόχειρο...τίποτα δεν έχει διαγραφεί 😁
      Καλό σαββατοκύριακο εύχομαι
      🌼

      Διαγραφή
  7. δεν πήγα στη Καβάλα [πήγα σε πολλά μέρη της Ελλάδας μας]
    αν και πολλά γρήγορο το βίντεο και δε προλάβαινα να δω
    αλλά στο σύνολο κάτι είδα πήρα μια ιδέα της Καβάλας
    στη θάλασσα , στις καμάρες
    η Ελλάδα μας είναι γεμάτη ομορφιές

    να κάνετε βόλτες και να τις απολαμβάνετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι 😊 κάποια στιγμή να έρθεις και προς τα εδώ! Αξίζει!
      Αυτός ήταν ο στόχος, να πάρετε μια ιδέα της πόλης...να είμαστε καλά και θα έρθουν και άλλα βίντεο!
      Και συ εύχομαι να κάνεις πάντα όμορφες βόλτες, σαν αυτές που βλέπω στο blog σου!
      Καλό βραδάκι εύχομαι
      🌼

      Διαγραφή
  8. αχ.βρε Σοφοκλη.τι πληγες εξησες.ποσο λυπαμαι που εφυγα.Αλλαξε ομως.αλλαξε πολυ.η πανεμορφη Καβαλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα τελευταία χρόνια άλλαξε η πόλη αρκετά...και συνεχώς αλλάζει...συνεχώς...
      Πολύ πολύ καλησπέρα εύχομαι
      ❣️❣️❣️
      🌼

      Διαγραφή
  9. Να περνας παντα ομορφα φιλε μου Καλη εβδομαδα🌸

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. μεγάλες αλλαγές βλέπω και ωραία πράγματα, το βίντεο ήταν λίγο πιο γρήγορο από ο,τι θα ήθελα και με άγχωσε γιατί μου θύμισε τη δουλειά, ωστόσο είναι ένα χρήσιμο εργαλείο για τη δουλειά μου. Ειδικά αν το κάνεις λίγο πιο αργό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρααααα 😀
      Αλλαγές αμέ!! Αφήνουμε τη μιζέρια και προχωράμε 😁
      Η ταχύτητα στο βίντεο είναι μάξιμουμ x2 και όχι σε όλα τα σημεία. Δεν ήθελα να ξεφύγουμε πολύ στη διάρκεια. Ίσως σε μερικά περισσότερα κομμάτια έπρεπε να τη ρίξω λίγο. Μαθαίνω όμως ακόμη 😊
      Να σαι καλά !
      Καλή συνέχεια εύχομαι
      🌼

      Διαγραφή
  11. Παιδιά! Βρε Λεβ, χρόνια και ζαμάνια..
    ωραία η Καβάλα, μια φορά πήγα βέβαια.. Είσαι καλά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ηφαιστίωνααααα 😊😊
      Καλημέρα 😁
      Πόσο καιρό έχω να σε "δω"!!!!
      Καλά είμαι, αφήνουμε πίσω αυτά που μας χαλάνε και είμαστε όλο και καλύτερα!!
      Ε να μας ξανάρθεις στη Καβάλα τότε 😀
      Εσύ όλα καλά;
      Τα φιλιά μου και καλό μεσημέρι εύχομαι
      🌼

      Διαγραφή
  12. Έχεις καιρό ναι! Αλλά οκ μπορεί να ξανασυνηθίσω! Τα αφήνουμε ναι, να πάνε να.. Φιλιάααααα Ε όταν ξανάρθω θα σας πω! χεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και γω έχει κανένα τρίμηνο που επέστρεψα εδώ...τελικά μου είχε λείψει το blog 😊
      ❣️

      Διαγραφή
    2. Ωπ έλλειπες? Εκτός συνόρων; Ελπίζω για καλό ε?
      Θα περάσω να δω τα προηγούμενα αν γράφεις κάτι..

      Διαγραφή
  13. ωχ.. οκ.. λάθος! :) Καλώς ήρθαμε και για όσο πάει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ωραία φαίνεται η πόλη σας. Ελπίζω κάποια στιγμή να μπορέσω να περάσω να την δώ από κοντά. Καλή Κυριακή εύχομαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι αμεεε 😊
      Εύχομαι να μπορέσεις, θα σε περιμένουμε με χαρά!
      Καλό υπόλοιπο εβδομάδας να έχουμε!
      🌼

      Διαγραφή
  15. Καλη εβδομαδα φιλε μου και καλο μηνα Μαρτη να εχεις 🌺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι όμορφα που είναι!!! Μας πήρατε όλους βόλτα μαζί σας φίλε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε!!!
      Να σαι καλά!
      Καλό μεσημέρι εύχομαι 🌼

      Διαγραφή