Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2019

Με Έναν Τρόπο Μαγικό



20. Ένας αριθμός που για αρκετό καιρό μου έφερνε θυμό, λύπη, απέχθεια, μάλλον όλα αυτά μαζί. Στις 20 κάποιου λίγο περασμένου Μαΐου έφυγε η μαμά και από τότε δε τα πήγαινα καλά εγώ και αυτός ο αριθμός, καθόλου καλά. Όμως αυτό δε κράτησε για πάρα πολύ. Το 20 ήθελε να ξαναμπεί στη ζωή μου δυναμικά και να αλλάξει τη γνώμη μου απέναντί του...Και επειδή είμαι;...ήμουν;...δύσπιστος άνθρωπος, προσπάθησε και μια και δυο και τρεις φορές...και τελικά τα κατάφερε και με το παραπάνω. Στις 20 κάποιου Μαρτίου έγινε το δικαστήριο για το ατύχημα, η απόφαση του οποίου μου έφερε -πάνω απ' όλα- τεράστια ηθική ικανοποίηση. Στις 20 κάποιου Ιουλίου πέρασα επιτροπή για την υγεία μου και το αποτέλεσμα ήταν πέρα από κάθε φαντασία...με λύτρωσε πραγματικά, καθώς με απάλλαξε από τις αμέτρητες φορές που κάθε τόσο έπρεπε να αποδείξω πως ναι, πχ δε θα βγάλω ξαφνικά φτερά. Στις 20 του Δεκεμβρίου, πριν τέσσερα χρόνια, η μητέρα μου, μου έστειλε εσένα...20 την έχασα, 20 σε βρήκα...σε έστειλε να σώσεις εσύ εμένα κι εγώ εσένα...σε έστειλε με έναν τρόπο "κάπως" μαγικό...και με έκανε να πιστεύω πως ναι, τα παραμύθια μπορεί και να είναι αληθινά!


Υστερόγραφο...
Λίγο πιο πάνω μπορείτε να ακούσετε μια playlist από έξι κομμάτια ενός πολυαγαπημένου μου soundtrack, μιας ταινίας που με έχει σημαδέψει πραγματικά, ο λόγος για το Cloud Atlas...Λεπτομέρειες για τη ταινία και τη μουσική της θα βρείτε στην περιγραφή του βίντεο που ανέβασα στο κανάλι μου λίγες ώρες πριν. Παράλληλα μπορείτε να δείτε και μερικές από τις συγκλονιστικές ατάκες που ακούγονται στη συγκεκριμένη ταινία...Αν σας αρέσει το περιεχόμενο που ανεβάζουμε μέχρι τώρα, κάντε μια εγγραφή...είναι ένα απλό κλικ που θα μας δώσει κουράγιο να συνεχίσουμε, μα πάνω απ' όλα όρεξη...μιας και σε αντίθεση με αυτό εδώ το blog που το πρωτοάνοιξα πριν από 11 χρόνια, το Youtube είναι ακόμη πολύ φρέσκο...

Σας ευχαριστώ από καρδιάς για την υποστήριξη, καθώς και για τα αιτήματά σας στο facebook και την αποδοχή σας! Καλό βράδυ σε όλους σας από την παγωμένη και χιονισμένη Καβάλα.

Σοφοκλής

26 σχόλια:

  1. Πραγματικά μαγικό !!
    Ευχαριστούμε φίλε Σοφοκλή και καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, το πιστεύω!
      Καλή συνέχεια και σε σένα φίλε μου 😊
      Να σαι καλά
      🌼

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα Σοφοκλή,
    με ενδιαφέρον και συγκίνηση διάβασα την αναφορά σου στον αριθμό "20" και τι αυτός αντιπροσωπεύει για σένα. Πολλά συναισθήματα φίλε ξεπηδούν από αυτήν την αναφορά και πραγματικά την θεώρησα σημαντική και όμορφη.

    Στο κανάλι σου είμαι μέλος, το συνιστώ σε όλους, γιατί το αξίζει πραγματικά με τις δουλειές σας. Δεν είναι κάποιο είδος κολακείας.

    Ξέρεις η μουσική για τον κινηματογράφο με μαγεύει και με συνοδεύει σε όλα μου τα γραπτά. Την άκουσα τη λίστα και την απόλαυσα. Φυσικά μένει στην Βιβλιοθήκη μου για συνεχείς ακροάσεις.

    Και εμείς ευχαριστούμε φίλε για τα όμορφα πράγματα που μας δίνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Γιάννη!
      Ναι πραγματικά ο αριθμός 20 μετά από όλες αυτές τις συμπτώσεις (;) είναι πολύ σημαντικός για μένα τελικά. Πάντα στη ζωή θεωρούσα πως οι συμπτώσεις κάθε μορφής κάτι θέλουν να μας "πουν"...

      Για το κανάλι σε ευχαριστώ ολόψυχα για την υποστήριξη! Να σαι καλά! Μ'αρέσει πολύ που ασχολούμαι με αυτό. Νομίζω πως μου έφερε κάποιου είδους ισορροπία, όπως το ίδιο και η επιστροφή μου στα blogs 😊

      Όσο για την κινηματογραφική μουσική, συμφωνώ πως είναι υπέροχη συντροφιά! Με μαγεύει και μένα από παιδάκι...Χαίρομαι που σου αρέσουν οι επιλογές μου! Λίστες τέτοιου είδους έχω σκοπό να βάζω συχνά 😊

      Καλό βράδυ εύχομαι και σε ευχαριστώ πολύ για μια ακόμη φορά

      🌼

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα Σωκράτη! Καλή χρονια με υγεία και χαρούμενες στιγμές εύχομαι!
    Άκουσα την λίστα,πραγματικά την απόλαυσα! Σε ευχαριστώ πολυ για την επίσκεψη σου στο μπλογκ με δημιουργιες μου! Νασαι καλά!
    Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα!!! Σοφοκλής εδώ, αν και το Σωκράτης δε μπορώ να πω, είναι υπέροχο 😊
      Καλή χρονιά εύχομαι και από δω!!
      Πολύ χαίρομαι που σου άρεσε η λίστα! Και συ να σαι καλά! Οι δημιουργίες σου είναι πραγματικά υπέροχες 👌
      Καλή συνέχεια και σε σένα και θα τα λέμε!

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα
    Εύχομαι όλα τα άσχημα να μείνουν στο παρελθόν όπως κι εσύ αναφέρεις ότι έγιναν κάποιους μήνες πριν κάποιους μήνες παλιά
    ο νέος χρόνος και όλη σου η ζωή να είναι γεμάτος / γεμάτη με υγεία και ωραίες / θετικές / αισιόδοξες στιγμές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι!
      Να σαι καλά!
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Και συ ότι ποθείς να το έχεις 😊
      Καλό βράδυ να έχεις
      🌼

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πολύ ☺
      Καλό σου βράδυ

      Διαγραφή
  5. Υπέροχη μουσική λίστα.Την απήλαυσα! Σοφοκλή νάσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ πολύ 😊
      και συ να σαι καλά!
      Καλό ξημέρωμα εύχομαι
      🌼

      Διαγραφή
  6. Εγώ πάντως πιστεύω στα παραμύθια!
    Άσε που είναι και πιο ωραία από την πραγματικότητα!
    Πάω τώρα να ακούσω τις μουσικές σου!
    Καλημέρα Λεβιάθαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ πιο όμορφα από την πραγματικότητα, θα συμφωνήσω 😊
      Καλές ακροάσεις και καλό βράδυ εύχομαι
      🌼

      Διαγραφή
  7. Δεν ξέρω δεν έχω δώσει ποτέ σημασία σε ημερομηνίες...Κοίτα τώρα που επειδή με συνεπήρε η εξομολόγησή σου θα αρχίζω να προσέχω... Αλλά στα παραμύθια ορισμένες φορές πιστεύω...
    Πάω να ακούσω τη μουσική σου
    Καλή σου εβδομάδα(Το Σοφοκλής ωραίο όνομα, με βαρύ φορτίο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάντα έδινα σημασία σε ημερομηνίες και σε αριθμούς γενικότερα...από παιδί. Να προσέχεις αμέ.
      Όσο για τα παραμύθια, νομίζω πως πρέπει να πιστεύουμε. Είναι μια διέξοδος.
      Το "Σοφοκλής" το εκτίμησα πολύ πολύ περισσότερο μεγαλώνοντας.
      Καλή ακρόαση 😊
      Καλή εβδομάδα και σε σένα
      🌼

      Διαγραφή
  8. Οι συμπτωσεις σιγουρα παντα κατι θα εχουν να μας πουν.Σου ευχομαι απο δω και περα φιλε μου ο αριθμος 20 να σου φερνει μονο χαρες και ευτυχια.Να εισαι παντα καλα.Καλη εβδομαδα απο αυριο🌸

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι έτσι πιστεύω πως είναι...
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ φίλε Γιάννη!
      Και συ να σαι πάντα καλά 😊
      Καλή εβδομάδα
      🌼

      Διαγραφή
  9. φίλε, δεν ήξερα για την απώλειά σου... ζωή σε σάς, την ευχή της νάχεις...
    μην μένεις σε ημερομηνίες... εσύ νάσαι καλά...
    σού εύχομαι

    καλή χρονιά, με υγεία!! Κάθε χαρά και ευτυχία... και φέτος, διπλός...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς ναι...τέτοιες απώλειες απλά συνηθίζονται "κάπως" με το χρόνο...
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Να σαι καλά!
      Υγεία να έχουμε πάνω απ'όλα!
      Και σε σένα εύχομαι κάθε καλό!
      🌼

      Διαγραφή
  10. Εύχομαι να είσαι καλά να θυμάσαι όσους φεύγουν και να χαίρεσαι όσους μπαίνουν στη ζωή σου. Ανάμικτα τα συναισθήματα σε αυτή την ανάρτηση.. νομίζω έγινες πιο συναισθηματικός απ' ότι σε θυμάμαι;; Όσο μεγαλώνουμε λακώνουμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήμουν πάντα συναισθηματικός, απλά είχα χάσει για τα καλά τον εαυτό μου...Επιτέλους τον ξαναβρήκα σε σημαντικό βαθμό 😊
      Και σε σένα Ηφαιστίωνα εύχομαι πρώτα αυτό που λες και φυσικά ότι καλύτερο! 😘

      Διαγραφή